קטע מ-blog של עדי אייל מכוון לאיך להתכונן למבחן:
"הכינו עצמכם להסביר רעיונות המוצגים במאמרים, וגם אלה שדיברנו עליהם בכיתה. למשל, Camerer ושות' כתבו על החשיבות של פטרנליזם שאינו סימטרי. ביחס למי לא סימטרי? למה זה חשוב? במה זה דומה ובמה שונה מפטרנליזם 'רגיל'? ולמה אבחנה זו חשובה דווקא בניתוח הכלכלי? מה ההתנגדות הבסיסית שכלכלנים 'רגילים', או 'קלאסיים', יעלו נגד פטרנליזם, ולמה המקרה הזה שונה?
באופן כללי, מה שאני רוצה שתעשו הוא לקרוא את המאמרים ואת סיכומי השיעור קריאה ביקורתית. הבינו מה הטיעונים (זה עוזר לעשות רשימה, ולהצמיד לכל טיעון בסיסי, את טיעוני הנגד שלו או הביקורות שלכם), והיו מסוגלים להסביר אותם בכמה פיסקאות. לומר אותם במילים שלכם, בפשטות ועדיף בעזרת דוגמאות..
אולי ההתכוננות הטובה ביותר למבחן היא לחשוב על דוגמא מהחיים לכל דבר שעולה במאמרים. זה מבטיח שהנושא חי, ולא רק שינון מילותיהם של אחרים".